Google’s 200 Ranking Factoren de complete lijst

  • Wist u al dat Google gebruikt ongeveer 200! ranking factoren gebruikt in hun algoritme ...
  • Maar welke zijn dat?
  • We hebben een volledige lijst voor u gemaakt.
  • Sommige zijn bewezen.
  • Sommige zijn controversieel.
  • Anderen zijn SEO NERD speculatie.
  • Maar we hebben ze allemaal.

Domein factoren

"Het verschil tussen een domein dat is zes maanden oud is, versus een 1 jaar oud domein, is niet echt zo groot om verschil te maken bij de ranking".
Matt Cutts
2. Keyword:
Het plaatsen op de Homepage van het keywoord (of trefwoord).
Het geeft je niet meer de 'boost' die het je vroeger gaf… Maar het plaatsen van uw keyworden op de homepage fungeert nog steeds als een relevantie-signaal. Zoals u kunt zien gebruikt Google nog steeds het keyword vet gedrukt in de omschrijving van de zoek resultaten...
LINKBUILDING - SEO -
ZOEKMACHINE - KEYWORDS - ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE - INTERNET MARKETING
3. Het trefwoord als eerste woord in domeinnaam...
Om de twee jaar, onderzoekt het toon aangevende MOZ Analytics de meningen van werelds beste zoek marketeers. Ze verzamelen deze gegevens om inzicht te krijgen in de factoren die kunnen helpen om de zichtbaarheid van een websitete vergroten in de zoekmachines.
Hun Conclusie:
Ze zijn overeengekomen dat een domein dat begint met het doelgroep trefwoord een voorsprong heeft op sites die ofwel niet het trefwoord in hun domeinnaam hebben of het trefwoord in het midden of einde van hun domein hebben geplaatst.
4. De duur van de Domeinregistratie:
Een Google patent luidt als volgt...
Waardevolle (betrouwbare) domeinen worden vaak voor een aantal jaren vooruit betaald, terwijl de vluchtige (onbetrouwbare) domeinen zelden worden gebruikt voor meer dan een jaar. Daarom kan de datum waarop een domein verloopt in de toekomst, gebruikt worden als een factor in het voorspellen van de betrouwbaarheid van een domein .